Ana içeriğe atla

Emel Sayın Telefon Başında

Emel Sayın’ın telefondaki yürekli itirafı
Serpil Öztaş, Azize Erdem, Nigar Candan, Tuğba Volkan
- Doğum yeriniz neresi ve yaşınız kaç? Burcunuz?
- “Sivas. Kırk yaşındayım ve Akrep burcundanım.”
Bahar Alakan, Hülya Küçüktürel
- Eskiyen elbiselerinizi ne yapıyorsunuz?
- “Çoğunu uzun zaman kullanırım. Bazılarını tanıdıklarıma hediye ederim.”
Ahmet Dursuner, Aytan Sönmez, Ayşe Sevgin, Beyhan Şener
- En sevdiğiniz şarkı?
- “Yorgunum yıllar, Gökten yağmur değil sevgililer yağsın.”
Aynur Tanyalı, Nigar Temiz
- Kaç kardeşsiniz? Kardeşleriniz de sizin kadar güzel mi, sanatçı mı?
- “Dört kardeşiz. Bir tek ben sanatçıyım. Bana göre hepsi çok güzel.”
Esma Çevik, Turgut Öz, Zeki Alaca, Osman Volkan, Saadet Gökpınar, Şengül Bozdağ, Ayşe Yılmaz, Ramazan Tunca, M. Ali Öztürk, Süleyman Ağıt
- Amerikalı bir işadamıyla evleneceğiniz doğru mu? Sahne hayatınız ne olacak? Amerika’ya mı yerleşeceksiniz?
- “Böyle bir olay var, ancak henüz evlenmeye karar vermedim. Evlenirsem hem Amerika’ya yerleşmem sözkonusu değil ama sanırım ikiye bölüneceğim. Yani Türkiye ile Amerika arasında. Bu arada sahneye çıkamam ama konserler veririm herhalde. Ama dediğim gibi daha düşünüyorum.”
Merve Deniz, Arsun Güven
- Hiç estetik ameliyat oldunuz mu?
- “Yalnızca burnumdan.”
Mesut Karamahmut
- Sanat yaşamınız hangi yılda başladı?
- “Sahneye 1963, sinemaya 1969 yılında başladım.”
Merve Koyutürk
- Şu anda çantanızda neler var?
- “Oldukça büyük bir çantam var. İçinde makyaj malzemelerimin bulunduğu bir çanta, gözlük, akide şekeri, para cüzdanım.”
- Cüzdanınızda kaç liranız var?
- “Ben yanımda pek para taşımam ama yine de bir bakayım, evet yirmi bin lira var.”
Saadet Gökpınar, Yavuz Gönan, Rüçhan Sim
- Sevdiğiniz çiçek ve tuttuğunuz takım?
- “Sümbülü çok severim ve Fenerbahçe’yi tutuyorum.”
Zuhal Şahlar
- Bir senelik evliyim ve hamileyim. Bir kız ve bir erkek ismi istiyorum sizden. Ne derseniz onu koyacağım.
- “Ali ve Ayşe.”
Mehmet Kadri Eyüboğlu,
- Ben beş yaşındayım. Sizi seviyorum, siz de çocukları seviyor musunuz?
- “Hem de çok.”
- O zaman çocuğunuzun adını Memoş koyun.
Emine Ilgıt, Aynur Karatay
- Ajda Pekkan ile aranızda sürtüşme var ve sanırım birbirinizi sürekli taklit ediyorsunuz? Neden? Yoksa siz de evliliğinizi gizlice aile arasında mı yapacaksınız?
- “Böyle bir sürtüşme yok, ama nedense öyle görünüyor. Aslında Ajda ile iyi bir arkadaşlığımız var. Benim nikah kararım henüz gerçekleşmediği için ne şekilde yapacağımı da bilemiyorum.”
Şencan Akbaş
- Abu Dhabi’de konserleriniz neden yayınlanmıyor?
- “Ah bunu ben de çok istiyorum. Dışişleri Bakanlığı ve TRT’nin ilgilenmesi gerekiyor, ben birşey yapamam ki. Umarım Şey Gazetesi aracılığıyla karşılıklı isteklerimizi duyarlar da ilgilenirler.”
Nuran Genç, Yüksel Alatay
- Lens veya gözlük kullanıyor musunuz? Bir de gözleriniz çok güzel ama, sağ gözünüzde kırmızı bir nokta var galiba.
- “Ne lens ne de gözlük kullanmıyorum. Lekeye gelince doğru. Ancak doktorlar önemsiz olduğunu ve ilgilenmememi söylediler. Onun için ben de görmüyorum artık onu.”
Suat Tekin, Aziz Özübek
- Dünyaya bir daha gelseniz sanatçı olur muydunuz?
- “Tüm şikayetlerime rağmen yine sanatçı ve Emel Sayın olmak isterdim.”
Özgür Ballı, Mukadder Sönmez, Nejla Tunagür
- Güzelliğinizi neye borçlusunuz?
- “Sevmeye ve sevilmeye.”
Sevgi Karataş
-Davi Younes’le Şey Gazetesi’nde çıkan resminizde üzgün bir haliniz vardı. Bu beraberlik mi yoksa resminizin çekilmesi mi sizi üzdü?
- “İkisi de değil... Galiba aşık oldum... Aşk güzel bir duygu ama insanı düşündürüyor... Zaten hâlâ düşünüyorum aşık mıyım diye... İki ay mühlet istedim. Bu süre zarfında da hep düşüneceğim. Sizi... Sîzlerden ayrılıp ayrılamayacağımı”
Lütfiye Korkmazkaya, Nazire Akkale, Belkıs Canyakar, Dilek Sebihe
- En sevdiğiniz üç şey?
- “Ailem, mesleğim, memleketim.”
Muzaffer Şevket (ve telefondan yayılan sanatçının son kasetinin nağmeleri)
- Size plağınızı dinletiyorum beğendiniz mi?
- “Tüm çalışmalarım sizler için, sizler beğendikten sonra.”
Ayten Yüksel
- Gazinoda sizi seyredecek paramız yok, konser vermeyi düşünüyor musunuz?
- “Şu sıralar çok yoğunum, ama en kısa zamanda gerçekleştirmeyi düşünüyorum.”
Levent Burhan - Demirbank İst. Şubesi
- Şu anda bankada sesiniz çınlıyor. Telefonumuzu megafona bağladık. Bizler ve müşterilerimiz yani hayranlarınız için iki satırcık şarkı söyler misiniz? (Emel Sayın belki de ilk defa telefonda şarkı söylemeye başladı)
- “Susamış topraklar gibi gönüller
Tükenmiş yokolmuş nerede sevgiler.”
Ayşe Arık - İzmir
- Sizi annemin yerine koydum. Size aşığım. Evimin her tarafında resimleriniz var. Fuar’a gelince yanınıza gelsem konuşur musunuz benimle.
(Bir yandan da ağlıyor )
- “Aa, ne demek tabii. Yalnız gözyaşların beni üzüyor. N’olur ağlama...”
Hanife Sözeri,
- Ben bir kayınvalideyim. Ve eminim ki, dünyanın en şanslı kayınvalidesi sizin kayınvalideniz olacak.
Sedef Merzeci, Handan Uysalar
- En sevdiğiniz yemek hangisi?
- “Etli yaprak dolması.”
İhsan Turan, Eyüp Er
- Muazzez Abacı ile aranızda niçin savaş var?
- “Gazino sanatçıları arasında çalışma sözkonusu olunca ister istemez rekabet doğuyor. Ama Abacı bunun dışında benim gayet iyi dostumdur.”
- Birgül Kurt
- David Younes ile nasıl tanıştınız?
- “Abu Dhabi’de bir arkadaş grubunda tanıştık.”
Tülay Basri
- Kadın - erkek eşitliği için ne düşünüyorsunuz?
- “Ben bu eşitliğe inanmıyorum. Erkekleri kadınlardan daha üstün varlıklar olarak görüyorum. Ama kadınların haklarının yenmesine de kesinlikle karşıyım. Gerektiği gibi davranılması şartıyla kadınların erkeklerin himayelerinde olmalarını doğru ve doğal buluyorum.”
Safa Özuzun, Tali Ariet Tüfekçioğlu
- Özel zevkleriniz nelerdir?
- “Çalışmalarımın arasında fırsat bulursam evde yalnız kalıp Batı müziği dinlemeyi çok seviyorum. Beni en çok dinlendiren ve en büyük zevki veren şeydir bu.”
Mehmet Körler
- Evinizi kim dekore etti?
- “Önce Erol Kataş, sonra bir iki ufak değişiklik için Şinasi bey.”
Safiye Kızılboğan, Yüksel Güven, Naciye Gülsoy, Gül Üçpınar
- Sadece sesinizi duymak için aradık. Şarkılardaki gibi güzel.
Selin Erdem (5 yaşında)
- Napıyorsun Emel abla?
- “Ah, bende çıkacaktım. Senin telefonunu bekliyordum iyi ki aradın canım.
Simavi Kılıç, Emine Sadıkoğlu, Sevda Şensoy, Nihal Şensoy, Mehmet Güleryüz, Mesut Karamahmut, Filiz Akay, Nuray Bayrak, Diler Temur, Hüseyin Ermiş.
- Emel hanım bir resminizi imzalayıp gönderir misiniz?
- “Tabii verin adresinizi...”
Hülya Küçüktürel
-Emel hanım, bedenim kırk. Aynı sizin gibi. Eskimiş elbiselerinizi ne yapıyorsunuz? Çok ihtiyacım var bana yollar mısınız?
- “Ben çoğunu uzun zaman kullanırım ve yakınlarıma hediye ederim ama verin adresinizi size uygun olacak birkaçını yollayayım.”..(diğer haberler için aşağıdaki linke tklayın)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deniz Gökçer Tercihini Yaptı

TİYATROYLA pek fazla içli dışlı değilseniz bile muhakkak Deniz Gökçer adını duymuşluğunuz vardır. Devlet Tiyatrosu Genel Müdürü Cüneyt Gökçer ’le, aynı tiyatronun sanatçılarından Mediha Gökçer'in kızlarıdır Deniz Gökçer. Ne yalan söylemeli, geçen gün Acar Filim platosunda karşı karşıya gelip tanıştırılıncaya kadar, benim de kendisi hakkındaki bilgim bundan fazla değildi. Pek onun «Genel müdürün kızı olmaktan öte» iyi bir tiyatro artisti, sözü edilir, hesaba katılır bir sanatçı olduğunu duymuşluğum: «Andromak» ta, «Damdaki Kemancı» da, «Bir Bardak Su» seyretmişliğim vardı. Platoda, iki plan arasında tanıştırıldık Deniz Gökçer'le. El sıkıştık, kenardaki iki sandalyeye oturup konuşmaya başladık. 1945 yılında, Ankara'da doğmuş Deniz Gökçer... Önce Devlet Konservatuvarı Bale Bölümü'ne gitmiş, orada 6 yıl okumuş. Sonra şiddetli bir «lumba go» onu Bale Bölümünden ayrılmaya mecbur etmiş. Bunun üzerine yeniden imtihanlara girmiş Deniz Gökçer, bölüm değiştirip Devlet Konse

Deniz Gökçer Tercihini Yaptı

TİYATROYLA pek fazla içli dışlı değilseniz bile muhakkak Deniz Gökçer adını duymuşluğunuz vardır. Devlet Tiyatrosu Genel Müdürü Cüneyt Gökçer’le, aynı tiyatronun sanatçılarından Mediha Gökçer'in kızlarıdır Deniz Gökçer. Ne yalan söylemeli, geçen gün Acar Filim platosunda karşı karşıya gelip tanıştırılıncaya kadar, benim de kendisi hakkındaki bilgim bundan fazla değildi. Pek onun «Genel müdürün kızı olmaktan öte» iyi bir tiyatro artisti, sözü edilir, hesaba katılır bir sanatçı olduğunu duymuşluğum: «Andromak» ta, «Damdaki Kemancı» da, «Bir Bardak Su» seyretmişliğim vardı. Platoda, iki plan arasında tanıştırıldık Deniz Gökçer'le. El sıkıştık, kenardaki iki sandalyeye oturup konuşmaya başladık. 1945 yılında, Ankara'da doğmuş Deniz Gökçer... Önce Devlet Konservatuvarı Bale Bölümü'ne gitmiş, orada 6 yıl okumuş. Sonra şiddetli bir «lumba go» onu Bale Bölümünden ayrılmaya mecbur etmiş. Bunun üzerine yeniden imtihanlara girmiş Deniz Gökçer, bölüm değiştirip Devlet Konser

Türkan'ın Oyununa Geldim

TÜRKAN'IN OYUNUNA GELDİM Bir yanardağ...Aylardan beri için için kaynayan...Patlamaya pek niyeti olmadığı halde, koşullar sonucu büyük bir gürültüyle patlayan bir yanardağ... Ve şimdi ateş saçan bu yanardağ Cihan Ünal'dan başkası değil...Türkan Şoray'olan aşkı neredeyse şarkılara türkülere konu olacak duruma geldiği halde işin başından beri ortaya Şoray'la birlikte kesin çizgiler koymayan ve “bile bile lades”li sözler olan “belki”leri,”olabili”leri çok güzel bir şekilde vurgulayan Cihan Ünal,içnde yaşadığı koşulların birdenbire yön değiştirmesiyle artık dayanamadı ve patladı.Ve kanımızca tüm kamuoyunu ilgilendiren, kendisinin Türkan Şoray'la olan aşkının getirdiği,zihinlere çöreklenen bir çok soruya ışık tutan şaşırtıcı itiraflarda bulundu...Cihan Ünal'ı aylar sonra itiraflara zorlayan neden kuşkusuz herkesin evlnecekler gözü ile baktığı bir sırada Türkan Şoray, yeni bir oyunuyla Ruçhan Adlı gibi aşk yaşadığı Cihan Ünal'ı terkedilmiş pozisyonuna soku

Şey Dergisi’nin 1984 Tarihli 29. Sayısı

https://www.tozlumagazin.net

Nilüfer'in Kara Lekesi

Tüm çıplaklığıyla bilinmeyen bir olay hakkında konuşmak ve kişiler hakkında suçlamalarda bulunmak yanlış hir harekettir... 14 Nisan 1981 tarihinde resmen boşanmaya karar veren Nilüfer ve Yeşil Giresunlu arasındaki sürtüşmeler de, sonunda bu olayın kahramanlarına koca bir «Kara leke» sürüverdi. Yeşil Giresunlu'nun basına yaptığı açıklamalar oldukça ilginç ve bir o kadar da düşündürücü idi. Giresunlu aynen şöyle diyordu: «Nilüfer'in bir buçuk yıldan bu yana Mehmet Kölük adlı kişiyle ilişkisi vardır.» KADIN KADINA BİR SOHBET Bu olay hakkındaki gerçekleri bulmak için genç sanatçının evine giderek kadın kadına konuşmak istedim. Etiler'deki evinde beni annesi karşıladı... O da üzgün, o da çaresizdi. Bunca yıl büyütüp gözünün içine baktığı kızının «ihanet»le damgalanmasını hazmedemiyordu.. «Kızım sanatçı ama biz mazbut bir aileyiz. Ben dul kaldığım zaman Nilüfer henüz 9 yaşındaydı. Onu bugünlere getirene kadar neler çektim. Üç yaşında astıma yakalandı, yıllarca tedavi